Don't waste time or time will waste you (phyxius) wrote,
Don't waste time or time will waste you
phyxius

ellie's survey

1. LIVING ARRANGEMENTS: with my mom and my cat
2. WHAT BOOK ARE YOU READING NOW? the golden compass
3. WHAT'S ON YOUR MOUSE PAD? gateway
4. FAVORITE BOARD GAME? monopoly
5. FAVORITE MAGAZINE? alternative press/spin/mad
6. FAVORITE SMELL? new plastic/rain
7. FAVORITE SOUND? music
8. WORST FEELING IN THE WORLD? hmm...loneliness
9. WHAT IS THE FIRST THING YOU THINK OF WHEN YOU WAKE UP IN THE MORNING? i dont get up in the morning
10. FAVORITE COLOR? black, blue, green, red
11. LEAST FAVORITE SOUND? hm....tough one...anything really high pitched and really loud, like feedback
12. HOW MANY RINGS BEFORE YOU ANSWER THE PHONE? 2...i think...
13. FUTURE CHILD'S NAME? jeremiah, keifer
14. WHAT IS MOST IMPORTANT IN LIFE? friends, doing whatever the hell you want to do whenever the hell you wanna do it
15. FAVORITE FOOD? italian
16. CHOCOLATE OR VANILLA? chocolate...unless its ice cream, then vanilla
17. DO YOU LIKE TO DRIVE FAST? yeah....:-P
18. DO YOU SLEEP WITH A STUFFED ANIMAL? no, i have blankies! shut up...i can still be a kid if i wanna
19. STORMS - COOL OR SCARY? awesome
20. WHAT TYPE WAS YOUR FIRST CAR? '69 dark green chevy that my dad bought NEW!
21. IF YOU COULD MEET ONE PERSON DEAD OR ALIVE? oh god....probably my dad who died 5 years ago
22. FAVORITE ALCOHOLIC DRINK? dont drink alcohol
23. WHAT IS YOUR ZODIAC SIGN? i be a gemini
24. DO YOU EAT THE STEMS OF BROCCOLI? yeah
27. EVER BEEN IN LOVE? nope
28. IS THE GLASS HALF EMPTY OR HALF FULL? the glass is too big
29. FAVORITE MOVIE? any jay and silent bob, especially dogma, the matrix, the sixth sense, dude, wheres my car
30. DO YOU TYPE WITH YOUR FINGERS ON THE RIGHT ON THE KEYS? yeah
31. WHAT'S UNDER YOUR BED? miraculously, nothing at the moment...i just cleaned it...that wont last long, though
32. WHAT IS YOUR FAVORITE NUMBER? 9 or 3
33. FAVORITE SPORT TO WATCH? skateboarding/inline skating
34. SAY ONE NICE THING ABOUT THE PERSON WHO SENT THIS TO YOU? ur awesome...and really funny
35. PERSON YOU SENT THIS TO WHO IS MOST LIKELY TO RESPOND? no one cause it's gonna be on my livejournal. but people will probably fill it out
36. PERSON YOU SENT THIS TO WHO IS LEAST LIKELY TO RESPOND? look above
37. WHAT CD OR TAPE DO YOU HAVE IN YOUR STEREO RIGHT NOW? adema in one the living room's cd player, unwritten law in the one in my roon, mest in the one in my car, QTA in my own portable cd player...um....yeah, i think thats all
38. FAVORITE TV SHOW? all things rock, friends, invader zim
39. LEAST FAVORITE SMELL? dont know
40. FAVORITE ACTIVITY? being lazy and procrastinating...i'm just so damn good at it! lol...
41. DO YOU GO TO SCHOOL? damn it...yeah...:-P
42. FAVORITE SUBJECT? psychology
43. FAVORITE CLASS? psych/geometry
44. FAVORITE ACTOR? hmm....steve zahn is pretty awesome...ummm....giovanni ribisi, keanu reeves, brad pitt
45. FAVORITE ACTRESS? i don't have one
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments